Onze apotheken werken voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van hun zorg- en dienstverlening. En ook door jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek te houden onder patiënten werkt een apotheek aan de verbetering van de service.


Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?
Zoals u van ons gewend bent houden we jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek. Dit doen wij omdat onze apotheken voortdurend werken aan het verbeteren van de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening. Zo zijn wij benieuwd naar de zaken die goed lopen, maar ook naar wat volgens u nog verbeterd zou kunnen worden. Wij zouden graag uw ervaringen, mening en gevoel over onze apotheken willen horen en stellen uw medewerking zeer op prijs.

Wat verwachten wij van u?
Als u aan heeft gegeven mee te willen doen met ons klanttevredenheidsonderzoek, ontvangt u binnen 1 week een uitnodiging per mail toegestuurd van: De Drie Stellingen no-reply@feedbackradar.nl  U kunt thuis digitaal de vragenlijst doorlopen en invullen en kost ongeveer 5 minuten. 

Wat gebeurt er met alle informatie?
De resultaten van het onderzoek geven inzicht in wat goed gaat en waar verbetering mogelijk is.
Daarna zullen er prioriteiten worden bepaald om vervolgens zeer gericht aan de verbeterpunten te kunnen werken. Alle gegevens die u verstrekt worden strikt vertrouwelijk behandeld.