Nieuw Track & Trace Systeem
Vanaf 27 mei 2025 zullen wij gebruik gaan maken van een ander systeem voor het opbergen en traceren van uw bestelling. Wat gaat er dan voor u veranderen?
- Er wordt geen mail meer gestuurd met een bevestiging dat uw bestelling in behandeling is.
- Wel ontvangt u een mail als uw bestelling voor u klaarligt. In de mail staat aangegeven of dit in de apotheek opgehaald moet worden, of in de Servilocker voor u klaarligt.
- Het mailadres dat gebruikt wordt om de berichten te versturen is veranderd naar: Apotheek-De-Drie-Stellingen-V@pharmacom.nl voor Oosterwolde en Apotheek-De-Drie-Stellingen-A@pharmacom.nl voor Appelscha.
- Het kan zijn dat uw dit mailadres nog toe moet voegen als veilige afzender in uw mailbox, omdat anders de mails in de spam/ongewenste mail terechtkomen.
- Via MijnGezondheid.net en de Medgemak app is uw bestelling ook te volgen. Hierin kunt u ook zien of uw aanvraag in behandeling is en of deze voor u klaarstaat.
- Als u medicatie normaal gesproken bezorgd krijgt, zult u vanaf nu ook een bericht krijgen dat dit klaargezet is voor bezorging en op uw reguliere bezorgmoment wordt bezorgd. Dit geldt niet voor een medicijnrol, alleen voor losse medicatie.