Cliëntenpanel

Uw mening telt!
Bij de apotheken van De Drie Stellingen hechten wij veel waarde aan de ervaringen en mening van onze cliënten. Daarom hebben wij een cliëntenpanel.

Hoe werkt een cliëntenpanel?
Twee keer per jaar komt het cliëntenpanel bijeen voor overleg. Aan de panelleden worden vragen of stellingen voorgelegd over een veelvoud van onderwerpen. Dit kan bijvoorbeeld de kwaliteit van zorg betreffen of onze logistieke dienstverlening. De reacties worden meegenomen in het beleid van De Drie Stellingen.
De vergaderingen worden bijgewoond door de directeur, beherend apotheker en de kwaliteitszorgfunctionaris.

Panellid worden?
Bent u bereid om uw ervaringen met onze dienstverlening en ideeën voor verbetering met ons te delen? Wij verwelkomen u graag als lid van ons cliëntenpanel.
U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar kwaliteit@kadds.nl. Deelname is op basis van vrijwilligheid.

Graag tot ziens in ons cliëntenpanel!