Uw mening telt!
Bij de apotheken van De Drie Stellingen hechten wij veel waarde aan de ervaringen en mening van onze cliënten. Daarom hebben wij een cliëntenpanel.
Hoe werkt een cliëntenpanel?
Twee keer per jaar komt het cliëntenpanel bijeen voor overleg. Aan de panelleden worden vragen of stellingen voorgelegd over een veelvoud van onderwerpen. Dit kan bijvoorbeeld de kwaliteit van zorg betreffen of onze logistieke dienstverlening. De reacties worden meegenomen in het beleid van De Drie Stellingen.
De vergaderingen worden bijgewoond door de directeur, beherend apotheker en de kwaliteitszorgfunctionaris.
Panellid worden?
Bent u bereid om uw ervaringen met onze dienstverlening en ideeën voor verbetering met ons te delen? Wij verwelkomen u graag als lid van ons cliëntenpanel.
U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar kwaliteit@kadds.nl. Deelname is op basis van vrijwilligheid.
Graag tot ziens in ons cliëntenpanel!
Ik ben heel boos. Ik heb het gevoel dat er onzorgvuldig met de driemaandelijkse herhaling wordt omgesprongen. Het is nu voor de 2e keer dat ik medicijnen mis. De eerste keer was het heel rommelig. Verschillende zakjes met mijn mesicijnen. Overal briefjes opgeplakt. De reden zei men omdat dan niet alle medicijnen op voorraad waren. Mijn antwoord. Wachten met de mail sturen tot alles er wel is. Nu vandaag de 2e keer dat er 3 soorten medicijnen er niet bij zitten. De tas die ik meekreeg was dichtgeniet. Dus ik ga er dan vvanuit dat alles erin zit. Of dat er duidelijk in de compter staat dat er nog wat in de la en koelkast ligt. Door dit alles heb ik een onveilig gevoel bij jullei . Nu kom ik er op tijd achter. Wanneer dit zo doorgaat ga ik zelf de medicijnen weer bestellen. Het vertrouwen is wel weg.
Geachte mevrouw van den Berg-Schrama,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw bericht. Hiermee kunt u ons helpen onze dienstverlening te verbeteren.
Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft met onze apotheek. Wij gaan uiterst zorgvuldig om met uw medicijnen. Helaas hebben wij regelmatig te kampen met leveringsproblemen, waardoor wij niet altijd alles meteen kunnen leveren. Uiteraard is het belangrijk dat wij u daarvan op de hoogte brengen. Daarnaast hebben wij een duidelijke procedure om pakketjes van 1 cliënt die op meerdere locaties liggen (bijvoorbeeld in de koelkast en in de afhaallade) te traceren en af te leveren.
Wij zullen uw klacht vastleggen in ons kwaliteitssysteem en deze klacht bespreken met ons team.
Hopelijk bent u tevreden met de afhandeling van uw klacht. Als u er prijs op stelt maken we graag een afspraak met u om hierover in gesprek te gaan.
U kunt ons bereiken via e-mail: oosterwolde@kadds.nl
Hartelijke groet,
Judith Weits, waarnemend apotheker